Науково-методична проблема, над якою працює
Методичне об’єднання:
«Формування компетентного учня шляхом підвищення ефективності навчально-виховного пронесу, впровадження освітніх технологій»
Вовненко Ірина Вікторівна – вчитель математики, фізики і інформатики.
Педагогічний стаж – 8 років. Освіта – вища; закінчила КДПУ ім. В. Винниченка. Спеціаліст другої категорії
Викладає:
Алгебру і геометрію в 7 класі
Математику в 5, 6 класах
Фізику в 7 класі
Інформатику в 5, 6 ,9, 10, 11
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель.«Розвиток критичного мислення на уроках математики і фізики для формування компетентності учня шляхом використання інноваційних технологій»
Жарун Михайло Єрофейович – вчитель трудового навчання, технологій, образотворчого мистецтва, захисту Вітчизни.
Педагогічний стаж – 50 років. Освіта – вища; закінчив Криворізький педінститут в 1975 році. Категорія «Вища», педагогічне звання «Старший вчитель». Нагороди: «Відмінник освіти України»
Викладає:
Трудове навчання в 6, 7, 8, 9 класі
Технології в 10, 11 класах
Образотворче мистецтво в 7 класі
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання, як фактор розвитку технічно і технологічно освідченої особистості»
Москалюк Андрій Іванович – вчитель фізичної культури.
Педагогічний стаж – 6міс. Освіта – вища; закінчила КДПУ ім.В.Винниченка.
Викладає:
Фізичну культуру в 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класах
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Формування в учнів компетентності щодо збереження і зміцнення свого здоров’я та фізичної підготовленості»
Євенко Сергій Сергійович – вчитель історії, прирознавства, географії, економіки.
Педагогічний стаж – 7 років. Освіта – вища; закінчив КДПУ ім. В. Винниченка у 2009 році. Спеціаліст другої категорії
Викладає:
Історію України в 7, 9 класах
Всесвітню Історію в 7, 9, класах
Фізичну географію України в 8 класі
Економіку в 10, 11 класах
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та географії шляхом використання інноваційних технологій навчання»
Кулеба Евгеній Вікторович – вчитель хімії, біології, екології.
Педагогічний стаж – 1 рік. Освіта – вища; закінчив КДПУ ім. В. Винниченка у 2013 році.
Викладає:
Хімію в 8, 9, 10, 11 класах
Біологію в 7, 8, 9, 10, 11 класах
Екологію в 11 класі
Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:
«Збереження та зміцнення здоров’я учнів в процесі екологічного виховання на уроках біології, хімії та прививання бережливого відношення до природи рідного краю»
ПЛАН РОБОТИ ШМО
ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
НА 2016-2017 н.р.
Засідання №1(вересень)
|
ТЕМА: ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ІНСТРУКТИВНО - МЕТОДИЧНИМИ
РЕКОМЕНДАЦІЯМИ ТА ОБГОВОРЕННЯ ІНФОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ
|
1.
|
Вивчення та опрацювання інструктивно-методичних рекомендацій.
|
Члени МО
|
2.
|
Рекомендації щодо ведення класних журналів, складання календарно-тематичних планів.
|
І.В.Вовненко
|
3.
|
Обговорення календарно-тематичних планів.
|
|
4.
|
Огляд та аналіз новинок методичної літератури та інших навчальних посібників.
|
Члени МО
|
5.
|
Розгляд питання про роботу з вчителями-стажистами та молодими вчителями.
|
М.Є. Жарун
|
6.
|
Особливості диференціації домашніх завдань при викладанні предметів природничо-математичного циклу
|
Засідання №2(листопад)
|
ТЕМА: ВИКОРИСТАННЯ НОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ.
|
1.
|
Створення на уроці доброзичливих відносин, ділового стилю, робочого темпу
|
І.В.Вовненко
|
2.
|
Адаптація учнів 5 класу та рівень навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу.
|
С.С. Євенко
|
3.
|
Обговорення відкритих уроків та позакласних заходів
|
Члени МО
|
4.
|
Особливості проведення шкільних олімпіад з предметів природничого циклу.
|
М.Є. Жарун
|
5.
|
Підготовка учнів середніх та старших класів до участі в районних олімпіадах та в конкурсах Кенгуру, Левеня та Колосок
|
Члени МО
|
6.
|
Тренінг «Проектуємо модель уроку разом»
|
І.В.Вовненко |
Засідання №3(січень)
|
ТЕМА:РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ школяра в сучасних умовах
|
1.
|
Розвиток творчого мислення учнів
|
М.Є. Жарун
|
2.
|
Огляд методичної літератури.
|
С.С. Євенко
|
3.
|
Обговорення результатів районних і обласних олімпіад, а також участі в конкурсах природничого напрямку
|
І.В.Вовненко
|
4.
|
Технологія розв’язування винахідницьких задач
|
І.В.Вовненко
|
5.
|
Підведення підсумків роботи ШМО за І семестр 2015-2016 н.р.
|
Члени МО
|
6.
|
Обговорення календарно-тематичних планів на ІІ семестр
|
І.В.Вовненко
|
Засідання №4(квітень)
|
ТЕМА:Компетентнісний підхід в формуванні випускника школи
|
1.
|
Надання допомоги учням в підготовці до ЗНО.
|
Члени МО
|
2.
|
Підготовка до ДПА
|
Члени МО
|
3.
|
Звіти учителів по роботі над проблемами.
|
Члени МО
|
4.
|
Затвердження білетів та додатків до ДПА.
|
Члени МО
|
5.
|
Семінар–практикум «Основні вимоги до уроку»
|
І.В.Вовненко
|
Підсумок роботи за навчальний рік(травень).
|
1.
|
Особистісне зростання кожного вчителя.
|
Члени МО
|
2.
|
Огляд методичних розробок, дидактичного й роздавального матеріалів учителів, які використовувались в 2015/2016 н. р..
|
Члени МО
|
3.
|
Аналіз рівня навчальних досягнень учнів з природничих дисциплін та предметів математичного циклу за результатами контрольних робіт.
|
Члени МО
|
4.
|
Проведення діагностичнеого анкетування вчителів і подальший аналіз результатів
|
І.В.Вовненко
|
4.
|
Підсумки роботи ШМО в поточному навчальному році та перспективи на новий навчальний рік
|
Члени МО
|
|