Електронний каталог програмних засобів:
1. GRAN 1, GRAN 2, GRAN 3
2.DG
3. Педагогічні програмні засоби: " ФІЗИКА 7-11"
25.11.16р. - Виставка літератури, присвячена Дню пам'яті жертв голодоморів "Слід про це нам пам'ятати"...
Інформація
про забезпечення підручниками у
__Володимирівській__загальноосвітній школі І – ІІІ ст.
Клас
|
ЗНЗ з українською мовою навчання
%
|
1
|
87 %
|
2
|
73 %
|
3
|
100 %
|
4
|
95 %
|
Середній % забезпеченості (1-4)
|
89 %
|
5
|
100 %
|
6 ( підручники за старою програмою)
|
96 %
|
7
|
100 %
|
8
|
100%
|
9
|
100 %
|
Середній % забезпеченості (5-9)
|
93 %
|
10
|
100 %
|
11
|
100 %
|
Середній % забезпеченості (10-11)
|
100 %
|
Разом (1-11)
|
94 %
|
Виховна година у 1 класі
Тема: «Книга – твій друг»
Мета: Викликати в учнів почуття поваги і любові до книги; прищеплювати знання та вміння бережливого поводження з нею. Розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати згуртованість, вміння поважати один одного.
Обладнання: Тема на дошку, зображення папірусу і єгипетського письма, правила поводження з книгою, прислів’я про книгу, ілюстрації до казок.
Форма проведення: бесіда з елементами гри
Хід заняття
I.Вступна частина
1. Привітання - Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: « Добрий день!»
2. Перевірка готовності робочих місць
- Сьогодні у нас незвичайна виховна година, тому я хочу, щоб ви:
Не просто слухали, а чули.
Не просто дивилися, а бачили.
Не просто відповідали, а міркували,
Дружно й плідно працювали.
3. Оголошення теми виховної години
- Відгадайте загадку. Вона дуже проста і відповідь напевно знають усі.
Дуже я потрібна всім:
І великим і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу. (Книга)
- Діти, ви, напевно, зрозуміли, яка тема нашої виховної години?
-
II. Основна частина
- Історія виникнення книги
- Діти, а зараз ми подивимось відео про історію виникнення книги. Слухайте уважно все, адже після цього будуть запитання.
(Перегляд відео)
- Який матеріал використовували люди для виготовлення книжок?
- Діти, де з’явилися перші паперові книги?У якому столітті?
- Як називалася перша видана книга в Україні?
- Що є скарбницею книг?
- З чого складаються книги?
- Як книги служать людям?
- Цікаві запитання
- Діти, якось один хлопчик, почувши, що книжка може відкривати різні таємниці, приклав її до вуха і довго й уважно вслухався. Але нічого, звичайно ж, не почув і вирішив, що ним пожартували. А як ви гадаєте?
- Цікаво, а чи є у 1 класі діти, які люблять читати? Напевно що є. Розкажіть про свої улюблені книжки.
- Що саме вам цікаво у названій книжці?
-
- Гра «Продовж прислів’я»
- Є така народна мудрість : «Книга – ключ до знань». І для того, щоб багато знати, треба багато читати, відвідувати бібліотеки.
- І давайте зараз пограємо в гру «Продовж прислів’я»
- Вік живи - … (вік учись).
- Наука в ліс не заведе, а… (з лісу виведе).
- Золото добувається із землі, а знання… (із книг).
- З книгою жити - … (з добром дружити).
- Ученому світ, а невченому - … (тьма).
- Мудрим ніхто не вродився, а… (навчився).
- Книга – дзеркало … (життя).
(Після того, як усі прислів’я складені правильно, то діти читають ланцюжком кожне прислів’я)
- Відео про бібліотеки
- Діти зараз ми подивимося відео про бібліотеки.
Дивіться будь ласка уважно, бо після цього у нас буде декілька запитань.
- Де знаходиться бібліотеки?
- Які бібліотеки ви запам’ятали?
- Які вам найбільше сподобалися?
-
- Фізкультхвилинка
- Діти, давайте ми з вами трохи відпочинемо.
- Руки вгору, руки вниз!
На сусіда подивись!
Руки вгору, руки в боки!
Поскачи на місці трохи!
Руки ззаду покладемо,
Головою поведемо!
Дружно всі присядемо і за парти сядемо!
- Правило поводження з книгою
- Діти, які правила поводження з книгою ви знаєте?
Зверніть увагу на дошку, ось деяку з них:
1. Обгорни книгу в папір – не бруднитиметься обкладинка.
2. Не читай книгу під чай їжі – можеш забруднити її.
3. Не клади в книгу олівців, ручок та інших товстих предметів – від цього рветься палітурка.
4. Не загинай ріжків на сторінках книги – ріжки відриваються і псується книга – зроби собі для книги закладку.
5. Не рви сторінок, не малюй і не пиши нічого в книзі, не роби в ній ніяких поміток.
6. Не перегинай книгу – від цього вириваються сторінки.
7. Перегортаючи прочитану сторінку, держи її за верхній край.
7. Вгадай з якої казки
- Діти, мені потрібна ваша допомога. Я так старанно готувалася до вас на зустріч, що забула яка картинка з якої казки.
- Допоможете мені?
- Діти, дякую, ви дуже мені допомогли!
8. Гра «Так чи ні»
- Діти, я буду говорити твердження про книгу, якщо воно правильне, то ви плескаєте в долоні, якщо ні, то мовчите.
1. Книги – це наші друзі.
2. Під час читання книги можна їсти та пити.
3. Книги розвивають нас.
4. Книги розширюють словниковий запас.
5. У книгу можна покласти олівець чи ручку.
6. У книзі можна робити помітки.
7. Книги треба обгортати.
8. Для книг потрібні закладки.
IІІ. Заключна частина
1. Підсумкова бесіда
- Любі діти! Шануйте, бережіть, любіть книжки! І тоді весь розум, мудрість і людська доброта переходитимуть до вас через книги. Читайте! Хай не буде у вас жодного дня, щоб ви не прочитали бодай однієї сторінки нової книги! Запам’ятайте: «Книга – джерело знань»!
2. Запитання за змістом виховної години
- Які книжки ви читали?
- Яка ваша найулюбленіша?
- Якою ви собі уявляєте книгу майбутнього?
- Вам подобається читати книжки?
- А що вам більше подобається читати книгу, чи дивитись телевізор?
- Що таке бібліотека?
3. Прощання
Шкільний бібліотекар Черняєва Т.М. разом з активними читачами створили змістовну виставку матеріалів з питань зміцнення єдності Української держави, спільної історичної спадщини.Головна мета якої - виховання в учнів почуття національної гідності.