ОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
В ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛІ
ЗАВДАННЯ І ЗНАЧЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
Педагог, як і кожен фахівець, потребує постійного підвищений кваліфікації. «Учитель як фахівець живе доти, поки вчиться», – назначав К. Д. Ушинський.
Сприяти педагогові в цьому – провідна функція методичної роботи. Згідно з посадовою інструкцією заступник директора інколи з навчально-виховної роботи в початковій школі організовує підвищення кваліфікації та рівня професійної майстерності, керує роботою методичних об'єднань, підвищує свою кваліфікацію.
Основним керівним документом із питань організації методичної роботи є «Рекомендації щодо організації методичної роботи з педагогічними працівниками в дошкільних, загальноосвітніх середніх та позашкільних закладах освіти».
Відповідно до цього документу основними завданнями та змістом методичної роботи є:
· керівництво роботою методичних об'єднань закладу освіти та координація їхньої діяльності;
· вивчення рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою;
· створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
· проведення системи методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, виявлення перспективного педагогічного досвіду та участь у його вивченні, узагальненні та впровадженні;
- залучення педагогів до навчально-методичної та дослідницької роботи;
· апробація та впровадження освітніх технологій та систем;
· аналіз умов забезпечення психофізичного здоров'я дітей;
· аналіз стану викладання предметів та навчальних курсів;
· координація індивідуального змісту методичної роботи навчального закладу.
Сьогодення вимагає розв'язання у системі методичної роботи й таких завдань, як сприяння виробленню в учителів умінь і навичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності.
МО вчителів початкової школи є структурним підрозділом науково-методичної служби школи. МО створюється за наявності не менше ніж трьох учителів початкової школи.
Керівництво МО здійснює голова, який обирається членами МО і затверджується наказом по школі.
Методичне об'єднання ставить такі основні завдання
на 2016-2017 н. р.
1. Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня викладання, формування в учнів практичних умінь і навичок.
2. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках, творчо ставитися до кожного уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.
3. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
4. Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.
5. Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
6. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з учнями, які не встигають.
7. Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу, інших народів світу.
8. Організувати проведення у школі декади початкової школи.
Характеристика педагогічних кадрів учителів початкової школи та вихователя групи продовженого дня.
№ з/п
|
ПІБ
|
Фото
|
Рік
народження
|
Педагогічний стаж
|
Категорія
|
|
|
Науково-методична проблема
|
1
|
Зобенко Світлана Іванівна
|
|
|
15 |
Спеціаліст |
|
|
Створення умов на уроках математики для реалізації дитиною у початковій школі власної суб’єктивності та формування зацікавленості до самозміни.
|
2
|
Говорова Наталія Василівна
|
|
1955
|
39
|
вища
|
|
|
Творчий підхід до формування навичок читання як передумова успішного розвитку мовної особистоості.
|
3
|
Матюшенко Олена Олександрівна
|
|
|
22 |
|
|
|
Розвиток критичного мислення на уроках читання з використанням інтерактивних методів навчання.
|
4
|
Лисенко Юлія Олександрівна
|
|
1989
|
6 |
ІІ категорія
|
|
|
Формування духовно-моральних та фізичних компетентностей особистості шляхом залучення до українознавчої культури
|
|