П`ятниця
26.04.2024
21:41
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ВОЛОДИМИРІВСЬКА ЗШ І-ІІІ ступенів

ОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

В ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛІ

 

ЗАВДАННЯ І ЗНАЧЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Педагог, як і кожен фахівець, потребує постійного підвищений кваліфікації. «Учитель як фахівець живе доти, поки вчиться», – назначав К. Д. Ушинський.

Сприяти педагогові в цьому – провідна функція методичної роботи. Згідно з посадовою інструкцією заступник директора інко­ли з навчально-виховної роботи в початковій школі організовує підвищення кваліфікації та рівня професійної майстерності, керує роботою методичних об'єднань, підвищує свою кваліфікацію.

Основним керівним документом із питань організації методич­ної роботи є «Рекомендації щодо організації методичної роботи з педагогічними працівниками в дошкільних, загальноосвітніх середніх та позашкільних закладах освіти».

Відповідно до цього документу основними завданнями та змістом методичної роботи є:

·         керівництво роботою методичних об'єднань закладу освіти та координація їхньої діяльності;

·         вивчення рівня освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною педаго­гічною освітою;

·         створення організаційних умов для безперервного вдосконален­ня фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників;

·         проведення системи методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, виявлення пер­спективного педагогічного досвіду та участь у його вивченні, узагальненні та впровадженні;

  • залучення педагогів до навчально-методичної та дослідницької роботи;

·         апробація та впровадження освітніх технологій та систем;

·         аналіз умов забезпечення психофізичного здоров'я дітей;

·         аналіз стану викладання предметів та навчальних курсів;

·         координація індивідуального змісту методичної роботи навчального закладу.

Сьогодення вимагає розв'язання у системі методичної роботи й таких завдань, як сприяння виробленню в учителів умінь і на­вичок самостійної роботи з метою безперервного підвищення своєї кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності.

МО вчителів початкової школи є структурним підрозділом науково-методичної служби школи. МО створюється за наявності не менше ніж трьох учителів початкової школи.

Керівництво МО здійснює голова, який обирається членами МО і затверджується наказом по школі.

 

 

 

Методичне об'єднання ставить такі основні завдання

на 2016-2017 н. р.

1.     Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня ви­кладання, формування в учнів практичних умінь і нави­чок.

2.     Удосконалювати форми і методи роботи на уроках, творчо ставитися до кожного уроку, впроваджуючи в практику до­сягнення педагогічної науки.

3.     Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні   технології   та  інновації.

4.     Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.

5.     Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.

6.     Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з учнями, які не встигають.

7.     Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, ви­ховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу,   інших народів світу.

8.     Організувати проведення у школі декади початкової школи.

 

 Характеристика педагогічних кадрів учителів початкової школи та вихователя групи продовженого дня.

 

№ з/п

ПІБ

Фото

Рік

наро­джен­ня

Педа­гогіч­ний стаж

Кате­горія

   

Науково-методична проблема

1

Зобенко Світлана Іванівна

 

  15 Спеціаліст    

Створення умов на уроках математики для реалізації дитиною у початковій школі власної суб’єктивності та формування зацікавленості до самозміни.

2

Говорова Наталія Василівна

 

1955

 

39

вища

   

Творчий підхід до формування навичок читання як передумова успішного  розвитку мовної особистоості.

3

Матюшенко Олена Олександрівна

 

  22

 

   

Розвиток критичного мислення на уроках читання з використанням інтерактивних методів навчання.

4

Лисенко Юлія Олександрівна

 

1989

6

ІІ категорія

   

Формування духовно-моральних та фізичних компетентностей особистості шляхом залучення до українознавчої культури