БЛОГ
вчителя світової літератури,
ЖАРУН ВАЛЕНТИНИ ФЕДОРІВНИ
ЖАРУН ВАЛЕНТИНА ФЕДОРІВНА
вчитель вищої кваліфікаційної категорії,
«Старший вчитель», відмінник освіти
НАУКОВО – МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ:
« Використання інноваційних технологій, як фактор розвитку творчого читача»
МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:
«Через інтерактивне навчання до естетично розвиненого учня»
На засіданні творчої групи
|
Поезія як стан душі…
Як Гамлет, нам питанням перейматись,
Чи бути, чи не бути в майбутті,
І, як Ікар, нам високо здійматись
Над лабіринтом таємниць в житті…
Мета сучасної освіти, та й усього суспільства-
виховати особистість, здатну самостійно здійснювати вибір.
Головне завдання – навчити дітей користуватися величезною кількістю інформації.
Молода людина має вміти самостійно задовольняти власні
естетичні проблеми, використовуючи здобуті відомості для формування себе як особистості
ЛЮДИНА, ЯКА ПЕРЕСТАЄ ЧИТАТИ,
ПЛАТИТЬ ЗА ЦЕ СВОЇМ ЖИТТЯМ,
А НАЦІЯ, ЯКА НЕ ЧИТАЄ, ПЛАТИТЬ ЗА ЦЕ СВОЄЮ ІСТОРІЄЮ
ВОЛЬТЕР (Французький письменник ХУІІІ ст.)
Новітні засоби інформації визначають не тільки прогрес держави, а й успішність кожної особистості.
Використання ІКТ на уроках світової літератури
Духовне життя дитини
повноцінне тільки тоді, коли вона живе в світі гри, музики, фантазії, творчості”
В.О.Сухомлинський
(У нас гарний настрій)
Технологія підготовки вчителя до інноваційної діяльності включає такі етапи:
- Мотиваційно – ціннісний;
- Інтелектуально - когнітивний
- Діяльнісно - творчий
- Аналітико – рефлексивний
Інтерактивні методи та прийоми навчання на уроках світової літератури:
- «Обери позицію»;
- «Мозаїка»;
- «Літературний крос»;
- «Так чи ні»;
- «Мікрофон»;
- «Гронування»;
- «Сенкан»;
- «Асоціативний кущ»;
- «Робота в творчих групах»;
- «Коло думок»;
- «Викинути зайве»;
- «Мозкова атака» та ін.
Учитель приречений на творчість
В.О.Сухомлинський
Багато вдалих знахідок черпаю із фахових журналів:
“Всесвітня література в середніх навчальних закладах України” та
“Зарубіжна література в школах України”
“…перетворення наукових істин у педагогічний досвід творчої праці – це найскладніша сфера дотикання науки до практики.
…воно оживає в людських взаєминах у живому пориві думок та емоцій…
(Словесники на засіданні творчої групи вчителів світової літератури приходять до висновку, що і в часи комп’ютерних технологій та Інтернету ніщо книгу не замінить в плані духовного збагачення молоді.)
Часом учні відчувають себе літературними
героями, інсценізуючи уривок із твору:
Тарас Бульба зустрічає синів…
Творчий характер носить і такий вид роботи, як малювання учнями ілюстрацій до художнього твору. Через малюнки розкривається особистість учня. Його розуміння художніх образів. Естетичні смаки.
Хочеться вірити, що кожен урок світової літератури
засвітить в душі кожного учня світлий промінчик,
який буде вселяти дітям впевненість в умінні самостійно
мислити, самостійно здобувати знання,
який згодом переросте у велику духовність .
Відкриття тижня світової літератури
Вакула, Оксана та черевички...
Пеппі і злодії...
|