Четвер
25.04.2024
06:44
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ВОЛОДИМИРІВСЬКА ЗШ І-ІІІ ступенів

БЛОГ

вчителя світової літератури,

 

ЖАРУН ВАЛЕНТИНИ ФЕДОРІВНИ

 

ЖАРУН ВАЛЕНТИНА ФЕДОРІВНА

вчитель вищої кваліфікаційної категорії,

«Старший вчитель», відмінник освіти

 

    НАУКОВО – МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ:

« Використання інноваційних технологій, як фактор розвитку творчого читача»

 

    МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

«Через інтерактивне навчання до естетично розвиненого учня»

 

                   Книга – мій друг і порадник

 

 

 

 

 

На засіданні творчої групи

                                                                          

 

 

    Поезія як стан душі…

Як Гамлет,   нам питанням перейматись,

Чи бути, чи не бути в майбутті,

І, як Ікар, нам високо здійматись

Над лабіринтом таємниць в житті…

    Мета сучасної освіти, та й усього суспільства-

виховати особистість, здатну самостійно здійснювати вибір.

Головне завдання – навчити дітей користуватися величезною кількістю інформації.

Молода людина має вміти самостійно задовольняти власні

естетичні проблеми, використовуючи здобуті відомості для формування себе як особистості

    ЛЮДИНА, ЯКА ПЕРЕСТАЄ ЧИТАТИ,

ПЛАТИТЬ ЗА ЦЕ СВОЇМ ЖИТТЯМ,
А НАЦІЯ, ЯКА НЕ ЧИТАЄ, ПЛАТИТЬ ЗА ЦЕ СВОЄЮ ІСТОРІЄЮ

ВОЛЬТЕР (Французький письменник ХУІІІ ст.)

 

Новітні засоби інформації визначають не тільки прогрес держави, а й  успішність кожної особистості.

Використання ІКТ на уроках світової літератури

  Духовне  життя дитини

повноцінне тільки тоді, коли вона живе в світі гри, музики, фантазії, творчості”

В.О.Сухомлинський

                                                                    

(У нас гарний настрій)

    Технологія підготовки вчителя до інноваційної діяльності включає такі етапи:

  • Мотиваційно – ціннісний;
  • Інтелектуально - когнітивний
  • Діяльнісно - творчий
  • Аналітико – рефлексивний

    Інтерактивні методи та прийоми навчання на уроках світової літератури:

  • «Обери позицію»;                          
  • «Мозаїка»;                                       
  • «Літературний  крос»;
  • «Так чи ні»;
  • «Мікрофон»;
  • «Гронування»;
  • «Сенкан»;
  • «Асоціативний кущ»;
  • «Робота в творчих групах»;
  • «Коло думок»;
  • «Викинути зайве»;
  • «Мозкова атака» та ін.

    Учитель приречений на творчість

В.О.Сухомлинський

     Багато вдалих знахідок черпаю із фахових журналів:

“Всесвітня література в середніх навчальних закладах України” та

“Зарубіжна література в школах України”

    “…перетворення наукових істин у педагогічний досвід творчої праці – це найскладніша сфера дотикання науки до практики.

…воно оживає в людських взаєминах у живому пориві думок та емоцій…

 

(Словесники на засіданні творчої групи вчителів світової літератури приходять до висновку, що і в часи комп’ютерних технологій та Інтернету ніщо книгу не замінить в плані духовного збагачення молоді.)

    Часом учні відчувають себе літературними

героями, інсценізуючи уривок із твору:

        

Тарас Бульба зустрічає синів…

    Творчий характер носить і такий вид роботи, як малювання учнями ілюстрацій до художнього твору. Через малюнки розкривається особистість учня. Його розуміння художніх образів. Естетичні смаки.  

                                              

    Хочеться вірити, що кожен урок світової літератури

засвітить в душі кожного учня світлий промінчик,

який буде вселяти дітям впевненість в умінні самостійно

мислити, самостійно здобувати знання,

який згодом переросте у велику духовність .

     

Відкриття тижня світової літератури

Вакула, Оксана та черевички...

                                                                      Пеппі і злодії...

 
 

План Тижня світової літератури

на  2014 – 2015 н.р.

Дні тижня

Захід

Класи

Відповідальні

Понеділок

09.02.15 р.

Острів «Закличний»:

Загальношкільний захід

«Свято слова і творчості»:

  • Театралізована сторінка «Мистецтво вічне»;
  • Поетична сторінка;
  • Музична сторінка;
  • Весела літературна вікторина з солодкими призами

5-11 класи

Творча група

Токаренко В.

Піть О. Грамотенко Ю.

Вівторок

10.02.15 р.

Острів : «Виставковий»

  • Виставка малюнків до вивчених творів «Читаємо, уявляємо, малюємо»;
  • Конкурс літературних стіннівок;
  • Виставка опорно – логічних схем до вивчених творів;
  • Виставка кращих зошитів;

 

5-11 класи

Творча група

Мацинський В.

Байрачний В.

Середа

11.02.15 р.

Острів : «Інтелектуальний»

  • Інтелектуальна гра «Кращий знавець світової літератури»;
  • Складання та розв’язування кросвордів;

 

8-9 класи

Творчі групи

учнів

8 – 9 класів

Волошаненко М.

Криворот І.

Четвер

12.02.15 р.

Острів: «Романтичний»

  • Літературно -   музична композиція «Очима ти сказав мені: «Люблю»

 

10 – 11 класи

Творчі групи

учнів

10 – 11  класів

Чернявська Л.

Криворот І

Пятниця

13.02.15 р.

Острів: Комірка літературна»:

  • Усний журнал  «Їх доля звела з Україною»;
  • Підсумок Тижня.
  • Нагородження

 

 

Творча група

Куля З.

Грабовський В.

Людина створена не для поразки…

     26 .02.2015 року вчителем Володимирівської ЗШ І-ІІІ ст. Жарун В.Ф. проведено відкритий урок  світової літератури в 11 класі з теми «Е. Хемінгуей – видатний американський письменник. «Старий і море» - повість – притча про людину. «Життєподібний» сюжет і філософсько-символічний зміст повісті»

      Аналізуючи філософсько – символічний сюжет творуЕ.Хемінгуея:

  • учні говорили про  свідоме ставлення до життя та його цінностей;
  •   вказали на  драматичні суперечності людського буття, на протистояння людини природі та єдність з нею;
  • схарактеризувати образ Сантьяго, вказавши на його основні якості, порівняли з іншими персонажами;
  • узагальнили знання про філософсько – символічний сенс змісту твору;

       На уроці була використана мультимедійна презентація, інтерактивні вправи: «Робота в групі», «Мікрофон», «Рольова гра» , «Сенкан» та ін

       Відповідаючи на проблемне питання уроку «Що означає бути людиною?», учні підтверджували головну ідею повісті – притчі «Старий і море», а саме здатність людини чинити опір невблаганній природі, вистояти в нерівній сутичці навіть тоді, коли вже немає шансів вижити. Бути Людиною – це ... ( мати високі ідеали, людяність, духовне багатство, життєву мудрість, гордість, силу волі, бути мужнім, любити життя, відчувати єдність з природою).