Завдання на 2016-2017 н.р.
- Вивчити методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах.
- Вивчити основні нормативні документи, що регламентують фінкціонування початкової школи.
- Підвищувати рівень загальної культури вчителів.
- Сприяти навчанню та вихованню креативної особистості.
- Методичну роботу спрямувати на методологічну переорієнтацію навчання, на розвиток особистості учня, на варіативність організації навчально-виховного процесу, уміння вибору інтерактивних технологій.
- Упровадження інноваційні технології в практику роботи.
- Зосередити увагу на практичній спрямованості уроків, впровадженні прийомів диференційованого навчання, сучасних формах групової роботи.
- Реалізувати вимоги державних стандартів початкової освіти щодо результативності навчання.
- Удосконалювати роботу з творчо обдарованими дітьми.
- Оволодіти нетрадиційними формами проведення уроків, застосовуючи інтерактивні технології з метою стимулювання креативності учнів.
- Забезпечувати умови для творчої праці вчителя.
- Вивчати, узагальнювати передовий педагогічний досвід творчих вчителів, створити банк даних актуального досвіду, організувати самоосвіту вчителя.
- Поповнювати навчальні кабінети початкових класів сучасними методичними та дидактичними матеріалами.
- Вивчати проблему розвитку креативності, творчості молодших школярів як умову формування необхідних життєвих компетенцій.
- Розробити основні напрямки і форми креативної діяльності учнів і вчителів у позакласній роботі.
Тематика засідань
І засідання (серпень)
№
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
1.
|
Аналіз роботи МО за минулий рік та обговорення і затвердження плану роботи на наступний рік.
|
Доповідь, обговорення
, внесення корективів
|
Голова ШМО
|
2.
|
Вивчення нормативних документів, опрацювання інструктивно-методичних матеріалів, обговорення освітніх стандартів програмного і навчально-методичного забезпечення.
|
Опрацювання, конспектування, аналітичний огляд
|
Члени ШМО
|
3.
|
Обговорення змін у навчальних програмах, підручниках.
|
Обговорення
|
Члени ШМО
|
4.
|
Вироблення рекомендацій щодо викладення предметів у новому навчальному році.
|
Ознайомлення з рекомендаціями МОНУ
|
Члени ШМО
|
5.
|
Розподіл доручень між членами МО, завдання членам на новий навчальний рік.
|
Інформування
|
Голова ШМО
|
6.
|
Діагностування членів МО з метою виявлення зацікавлень певними формами й методами роботи, проблем і труднощів учителів.
|
Діагностування
|
Голова ШМО
|
7.
|
Знайомство з новинками педагогічної літератури, новими ідеями.
|
Круглий стіл
|
.
Члени ШМО
|
8.
|
Вивчення рівня навчальних досягнень учнів (діагонстуючі контрольні роботи)
|
Контрольні роботи
|
Члени ШМО
|
9.
|
Вивчення теоретичного матеріалу з проблемами креативної освіти, створення банку інформації.
|
Круглий стіл
|
Члени ШМО
|
ІІ засідання (жовтень)
№
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
1.
|
Використання комп'ютера у навчанні молодших школярів і його вплив на формування їхньої психіки.
|
Повідомлення, обговорення, консультації
|
Члени ШМО
|
2.
|
Створення умов для розвитку креативності дітей.
|
Обмін досвідом
|
Члени ШМО
|
3.
|
Самоосвіта вчителя - необхідна передумова підвищення його педагогічної майстерності.
|
Обмін досвідом
|
Члени ШМО
|
4.
|
Обговорення і затвердження матеріалів до Міжнародного конкурсу імені Петра Яцика.
|
Обговорення і затвердження
|
Члени ШМО
|
5.
|
Стан ведення учнівських зошитів, перевірка зошитів.
|
Взаємоперевірка
|
Члени ШМО
|
6.
|
Аналіз якості знань учнів на основі моніторингових досліджень
|
Дослідження
|
Члени ШМО
|
ІІІ засідання (січень)
№
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
1.
|
Аналіз моніторингових досліджень якості знань учнів з математики, української мови на основі діагонстуючих контрольних робіт та за І семестр.
|
Звіти вчителів
|
Члени ШМО
|
2.
|
Підсумки шкільних олімпіад юних математиків, філологів.
|
Обговорення
|
Члени ШМО
|
3.
|
Впровадження інноваційних технологій у роботі вчителя.
|
Доповідь
|
Вчитель 4 класу
|
4.
|
Підготовка учнів до ДПА. Повторення і узагальнення знань.
|
Інформування
|
Вчитель 4 класу
|
5.
|
Новинки педагогічної літератури.
|
Інформування, обговорення
|
Члени ШМО
|
6.
|
Обговорення і затвердження плану тижня початкових класів
|
Повідомлення, обговорення, консультації
|
Члени ШМО
|
8.
|
Участь у акціоні педагогічних знахідок.
|
Інформування
|
Члени ШМО
|
ІV засідання (березень)
№
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
1.
|
Участь в атестації учителів початкових класів.
|
Обмін досвідом
|
Члени ШМО
|
2.
|
Креативність як показник обдарованості.
|
Доповідь
|
Вчите
ль 3 класу
|
3.
|
Перевірка стану учнівських зошитів
|
Перевірка
|
Члени ШМО
|
4.
|
Підготовка до фестивалю педагогічної майстерності.
|
Інформування
|
Члени ШМО
|
V засідання (травень)
№
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
1.
|
Аналіз роботи над науково-методичною проблемою поточного року, вироблення перспективних завдань роботи МО на наступний рік.
|
Обговорення
|
Члени ШМО
|
2.
|
Звіт про роботу МО
|
Звіт
|
Голова ШМО
|
3.
|
Обговорення моніторингових досліджень за навчальний рік.
|
Обговорення
|
Члени ШМО
|
4.
|
Про підготовку учнів дл ДПА.
|
Звіт
|
Вчитель 4 класу
|
5.
|
Взаємоперевірка виконання програм.
|
Перевірка
|
Члени ШМО
|
6.
|
Звіт членів про самоосвіту.
|
Звіт
|
Члени ШМО
|
7.
|
Аукціон педагогічних ідей "Що можна зробити для підвищення рівня навчання учнів, для розвитку креативності молодших школярів"
|
Звіт, обговорення, аукціон ідей
|
Члени ШМО
|
8.
|
Участь у творчому звіті по проблемі.
|
Круглий стіл
|
Членам ШМО
|
|