Завдання на 2016-2017 н.р.
- Вивчити методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах.
- Вивчити основні нормативні документи, що регламентують фінкціонування початкової школи.
- Підвищувати рівень загальної культури вчителів.
- Сприяти навчанню та вихованню креативної особистості.
- Методичну роботу спрямувати на методологічну переорієнтацію навчання, на розвиток особистості учня, на варіативність організації навчально-виховного процесу, уміння вибору інтерактивних технологій.
- Упровадження інноваційні технології в практику роботи.
- Зосередити увагу на практичній спрямованості уроків, впровадженні прийомів диференційованого навчання, сучасних формах групової роботи.
- Реалізувати вимоги державних стандартів початкової освіти щодо результативності навчання.
- Удосконалювати роботу з творчо обдарованими дітьми.
- Оволодіти нетрадиційними формами проведення уроків, застосовуючи інтерактивні технології з метою стимулювання креативності учнів.
- Забезпечувати умови для творчої праці вчителя.
- Вивчати, узагальнювати передовий педагогічний досвід творчих вчителів, створити банк даних актуального досвіду, організувати самоосвіту вчителя.
- Поповнювати навчальні кабінети початкових класів сучасними методичними та дидактичними матеріалами.
- Вивчати проблему розвитку креативності, творчості молодших школярів як умову формування необхідних життєвих компетенцій.
- Розробити основні напрямки і форми креативної діяльності учнів і вчителів у позакласній роботі.
Тематика засідань
І засідання (серпень)
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
1. |
Аналіз роботи МО за минулий рік та обговорення і затвердження плану роботи на наступний рік.
|
Доповідь, обговорення |
Голова ШМО
|
2. |
Вивчення нормативних документів, опрацювання інструктивно-методичних матеріалів, обговорення освітніх стандартів програмного і навчально-методичного забезпечення. |
Опрацювання, конспектування, аналітичний огляд
|
Члени ШМО
|
3. |
Обговорення змін у навчальних програмах, підручниках. |
Обговорення |
Члени ШМО
|
4. |
Вироблення рекомендацій щодо викладення предметів у новому навчальному році. |
Ознайомлення з рекомендаціями МОНУ |
Члени ШМО
|
5. |
Розподіл доручень між членами МО, завдання членам на новий навчальний рік. |
Інформування
|
Голова ШМО |
6. |
Діагностування членів МО з метою виявлення зацікавлень певними формами й методами роботи, проблем і труднощів учителів. |
Діагностування
|
Голова ШМО |
7. |
Знайомство з новинками педагогічної літератури, новими ідеями. |
Круглий стіл
|
. Члени ШМО
|
8. |
Вивчення рівня навчальних досягнень учнів (діагонстуючі контрольні роботи) |
Контрольні роботи
|
Члени ШМО
|
9. |
Вивчення теоретичного матеріалу з проблемами креативної освіти, створення банку інформації. |
Круглий стіл
|
Члени ШМО |
ІІ засідання (жовтень)
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
1. |
Використання комп'ютера у навчанні молодших школярів і його вплив на формування їхньої психіки. |
Повідомлення, обговорення, консультації |
Члени ШМО
|
2. |
Створення умов для розвитку креативності дітей. |
Обмін досвідом |
Члени ШМО
|
3.
|
Самоосвіта вчителя - необхідна передумова підвищення його педагогічної майстерності. |
Обмін досвідом
|
Члени ШМО
|
4. |
Обговорення і затвердження матеріалів до Міжнародного конкурсу імені Петра Яцика. |
Обговорення і затвердження |
Члени ШМО
|
5.
|
Стан ведення учнівських зошитів, перевірка зошитів.
|
Взаємоперевірка
|
Члени ШМО
|
6.
|
Аналіз якості знань учнів на основі моніторингових досліджень |
Дослідження
|
Члени ШМО
|
ІІІ засідання (січень)
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
1.
|
Аналіз моніторингових досліджень якості знань учнів з математики, української мови на основі діагонстуючих контрольних робіт та за І семестр. |
Звіти вчителів
|
Члени ШМО
|
2.
|
Підсумки шкільних олімпіад юних математиків, філологів.
|
Обговорення
|
Члени ШМО
|
3. |
Впровадження інноваційних технологій у роботі вчителя. |
Доповідь |
Вчитель 4 класу |
4. |
Підготовка учнів до ДПА. Повторення і узагальнення знань. |
Інформування |
Вчитель 4 класу |
5.
|
Новинки педагогічної літератури.
|
Інформування, обговорення |
Члени ШМО
|
6. |
Обговорення і затвердження плану тижня початкових класів |
Повідомлення, обговорення, консультації |
Члени ШМО
|
8. |
Участь у акціоні педагогічних знахідок. |
Інформування |
Члени ШМО
|
ІV засідання (березень)
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
1. |
Участь в атестації учителів початкових класів. |
Обмін досвідом |
Члени ШМО
|
2. |
Креативність як показник обдарованості. |
Доповідь |
Вчите ль 3 класу |
3. |
Перевірка стану учнівських зошитів |
Перевірка |
Члени ШМО
|
4. |
Підготовка до фестивалю педагогічної майстерності. |
Інформування |
Члени ШМО
|
V засідання (травень)
№ |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
1. |
Аналіз роботи над науково-методичною проблемою поточного року, вироблення перспективних завдань роботи МО на наступний рік. |
Обговорення |
Члени ШМО
|
2. |
Звіт про роботу МО |
Звіт |
Голова ШМО |
3. |
Обговорення моніторингових досліджень за навчальний рік. |
Обговорення |
Члени ШМО
|
4. |
Про підготовку учнів дл ДПА. |
Звіт |
Вчитель 4 класу |
5. |
Взаємоперевірка виконання програм. |
Перевірка |
Члени ШМО
|
6. |
Звіт членів про самоосвіту. |
Звіт |
Члени ШМО
|
7. |
Аукціон педагогічних ідей "Що можна зробити для підвищення рівня навчання учнів, для розвитку креативності молодших школярів" |
Звіт, обговорення, аукціон ідей |
Члени ШМО |
8. |
Участь у творчому звіті по проблемі. |
Круглий стіл |
Членам ШМО |