Субота
27.04.2024
03:53
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ВОЛОДИМИРІВСЬКА ЗШ І-ІІІ ступенів

Проектно-конструкторська модель уроку  з трудового навчання (9клас)

 Тема.  Художнє оздоблення виробів контурним та геометричним різьбленням

Мета. Удосконалювати вміння та навички проектно-технологічної діяльності учнів,як технічну творчість; формувати уміння творчо застосовувати знання з оздоблення виробів із деревини, інтерес до раціоналізаторської й винахідницької діяльності, професії різбяра по дереву; розвивати уяву, просторове мислення; виховувати естетичний та дизайнерський смак, культуру праці

Міжпредметні зв’язки: Природознавство: рослини лісу, породи дерев; фізика: механічні властивості твердих тіл, пружність, міцність, пластичність; Математика: поверхня, площина, відношення величин, розрахунок собівартості виготовленого виробу; Українська мова та література: культура мовлення

 

Обладнання: Портрет В.О. Сухомлинського; документація з захисту  виконаних творчих проектів ( креслення, фото, технічні малюнки, технологічні картки на послідовність виготовлення виробу, метеріали з презентації та розрахунки собівартості виробу, виготовлені вироби); аудіозапис; набір стамесок для виконання контурного різьблення, лінійка, циркуль, папір копіювальний, олівець. гумка, ескізи або ксерокопії малюнків

Література:І.М.Чернов, Порадник сільського умільця.-К.:Урожай, 1979.-301с.

Терещук Б.М.; Туташинський В.І. Трудове навчання. Технічні види праці: Навчальний посібник для 9 класу. Київ, «Генеза», 2009,-154с.

 Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь, навичок

Очікувальні  результати:

 На основі вивченої теми учні зможуть:

  • виготовляти проекти власних задумів та ідей;
  • підбирати матеріали для виготовлення власних творчих проектів;
  • працювати на верстатах ;
  • користуватися ручним інструментом, оздоблювати вироби різьбою;
  • розраховувати собівартість виробу;
  • презентувати свій виріб

 

План уроку:

  1. Організація учнів. (2хв)
  2. Мотивація навчальної діяльності (3хв)
  3. Актуалізація опорних знань (5хв)
  4. Оголошення теми і мети уроку (1хв)
  5. Вступний інструктаж (2хв)
  6. Практична робота (25хв)
  • Первинна перевірка засвоєння знань. Первинне  закріплення знань
  • Заключна частина
  1. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія (5хв)
  2. Домашнє завдання (1хв)
  3. Прибирання робочих місць, виконання своїх  обов’язків  інструментальником (1хв)

 

Живинка в кожній справі перед майстерності

біжить і людину за собою веде

П.Бажов «Живинка в справі»

Повний конспект уроку

Мошак Тетяна Борисівна

Урок з елементами тренінгу в 5 класі

Тема:

«Права дитини. Обов’язки учня і громадянина»

Мета уроку: розглянути правові основи збереження життя і здоров’я дитини; розвивати навички логічного мислення; формувати особисту відповідальність за здоров’я; розвивати вміння учнів аналізувати свої права й обов’язки та використовувати набуті знання в повсякденному житті;  виховувати людяність, почуття чуйності, доброти.

 

Очікувані результати:

 учні мають усвідомлювати необхідність знань прав дитини;

учні мають уміти користуватися допомогою дорослих за необхідності реалізації своїх прав;

 учні мають наводити приклади правил поведінки в школі, порушень прав дитини, обов’язків школярів у школі та вдома;

 учні мають пояснювати важливість реалізації прав дитини.

Обладнання: підручник, таблиці «Права дитини», додаткова література

  ( «Конституція України», Конвенція ООН, Декларація прав дитини, зошити з друкованою основою, презентація слайдів, літературний твір - казка  С.Я. Маршака  «Дванадцять місяців»).

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Повний конспект уроку

 

Вчитель світової літератури,

ЖАРУН ВАЛЕНТИНА ФЕДОРІВНА

Тема. Франческо Петрарка – видатний італійський поет-гуманіст. Багатство людської душі, краса і щирість людських почуттів, оспівування кохання в «Книзі пісень»

Мета уроку: ознайомити із життям і світоглядними позиціями видатного італійського  поета – гуманіста Франческо Петрарки; показати зв'язок його поезії з ідеями епохи Відродження; визначити провідні мотиви «Книги пісень»; дати поняття про сонет як жанр лірики, біля витоків зародження якого були Данте і Петрарка; розглянути особливості італійського сонета; розвивати навички виразного читання лірики; виховувати любов до прекрасного

Обладнання: портрет Ф Петрарки, музика А.Вівальді, виставка творів митця, фрагменти відеопрезентації «Франческо Петрарка», музичний фрагмент Поля Моріа «Історія кохання», фарби, пензлики, аркуші для малюванння

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і умінь

Епіграфи:

Франческо Петрарка був першим великим гуманістом,

поетом і громадянином, який зумів прозріти цілісність

передренесансних течій мислення і об’єднати їх  у

 поетичному  синтезі, що став програмою наступних

європейських поколінь.

О.Веселовський «Петрарка у поетичній сповіді «Canzoniere»

1304 – 1904»

 

Ця казка днів – вона була недовгою.

Цей світлий сон пішов без вороття.

Це тихе сяйво над моєю долею! –

воно лишилось на усе життя.

Повний конспект уроку

Тема. Повість Гоголя «Тарас Бульба». Козацька доба, зображена у творі

Мета уроку: розкрити історію створення повісті «Тарас Бульба»,показати художнє відображення козацької доби в творі; формувати теоретико – літературні знання учнів; розвивати навички виразного читання; виховувати моральні якості учнів,  повагу до героїчного минулого українського народу.

Обладнання: портрети письменника різних років, репродукції картин І. Рєпіна «Запорожці», С.Васильковського «Козаки в степу»,В.І.Невінчаного «Тарас Бульба»; комп’ютерна презентація з теми «Козацька доба, зображена у повісті М.Гоголя «Тарас Бульба», музика: опера М.Лисенка «Тарас Бульба», козацький марш; декорація біля дошки: тин, біля нього соняшники, український вишитий рушник

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Форма проведення уроку: урок – дослідження

Ключові слова та поняття: козак, Запорізька Січ , історичне минуле

Епіграф:

Наше Запоріжжя захоплює мене цією свободою, цим підйомом

рицарського духу… Відважні сили народу заснували

рівноправне братство на захист кращих своїх принципів…

І.Рєпін

Повний конспект уроку

Відкритий урок української літератури в 7 класі. Вчитель Кононенко О.О

"Заповіт" Т.Шевченка - твір,
 що єднає минуле, теперішнє і майбутнє

ТЕМА.    «Заповіт» Т.Шевченка – твір, що єднає минуле,

                                  теперішнє і майбутнє.

 

Мета: за допомогою вірша розкрити полум’яну любов автора до

            України,  його мрії про нову, вільну країну, віру в перемогу  

            волі, правди, справедливості;  сприяти вихованню в дітей

            любові до Батьківщини, виробляти в них навички виразного

            читання.

Обладнання: портрет Т.Г.Шевченка,  «Кобзар» Т.Шевченка,

            аудіозапис  «Заповіту», тлумачний словник.

Повний конспект уроку

 

 

 

Відкритий урок з історії вчителя Євенко Л.А,

8 клас

Тема уроку. Передумови та причини національно-визвольної війни.

               Богдан Хмельницький, його сподвижники.

 

Мета: визначити причини та передумови Національно-визвольної війни українського народу проти польського панування, дати характеристику історичної постаті Богдана Хмельницького та його сподвижників; розвивати в учнів уміння аналізувати та порівнювати історичні джерела, зіставляючи історичну інформацію, робити висновки, виділяти головне, визначати причини історичних подій; виховувати в учнів інтерес та повагу до історичного минулого України.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, стінна карта, атлас, ілюстративний матеріал, портрет Б. Хмельницького, його сподвижників,  ІКТ -забезпечення.

Основні поняття й терміни: Національно-визвольна війна.

Основні дати: 1595–1657 рр. – роки життя Б. Хмельницького; 22 січня 1648 р. – початок Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.; 1648–1657 рр. – Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б. Хмельницького.

Компетенції учнів на уроці:

Комунікативні (вміти працювати у групі, вислуховувати точку зору інших), інтелектуально – інформаційні (читати, доповнювати карту знань), оціночні (визначати роль різних соціальних груп та їх окремих представників в історичному процесі; давати моральну оцінку вчинків людей у певній історичній ситуації; висловлювати судження); логічні (аналізувати дані історичних джерел).

Повний конспект уроку

 

Відкритий урок з англійської мови вчителя Ковпак Т.С.

Підтема: School Meals.                                                                               _______________

Мета: Повторити й активізувати ЛО теми; продовжувати формувати навички читання; розвивати вміння монологічного й діалогічного мовлення; продовжувати формувати навички писемного мовлення; продовжувати розвивати навички діалогічного мовлення; виховувати усвідомлення важливості правильного харчування.

Обладнання: підручник, зошит, картки, запис пісні.

Повний конспект уроку

Геометрія 11

 

Тема: Площі поверхонь тіл обертання.

Мета: формувати вміння аналізувати й систематизувати вивчений матеріал, вміння самостійно використовувати раніше набуті знання; перевірити знання учнів з теми, розвивати творчу активність, логічне мислення;виховувати взаємоповагу, товариськість, математичну культуру та позитивну мотивацію до вивчення математики.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: роздруковані рівневі задачі та відповіді до них, обладнання до практичної роботи, мультимедійний проектор.

    

 

Цифри не керують світом,

але вони показують, як управляється світ. (І. Гете)

Повний конспект уроку                                                                            Вчитель Требунських Є. В.