П`ятниця
29.03.2024
03:05
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ВОЛОДИМИРІВСЬКА ЗШ І-ІІІ ступенів

Євенко Лариса Анатоліївна – голова методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу, вчитель історії та географії.

Педагогічний стаж – 27 років.

Закінчила педагогічний інститут імені О.Пушкіна у 1986 році

Кваліфікаційна категорія – вища; педагогічне звання «Старший вчитель»

Науково – методична проблема, над якою працює:

«Формування ключових компетентностей учнів засобами інноваційних технологій».

 

Відкритий урок з історії вчителя Євенко Л.А,

8 клас

Тема уроку. Передумови та причини національно-визвольної війни.

               Богдан Хмельницький, його сподвижники.

 

Мета: визначити причини та передумови Національно-визвольної війни українського народу проти польського панування, дати характеристику історичної постаті Богдана Хмельницького та його сподвижників; розвивати в учнів уміння аналізувати та порівнювати історичні джерела, зіставляючи історичну інформацію, робити висновки, виділяти головне, визначати причини історичних подій; виховувати в учнів інтерес та повагу до історичного минулого України.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, стінна карта, атлас, ілюстративний матеріал, портрет Б. Хмельницького, його сподвижників,  ІКТ -забезпечення.

Основні поняття й терміни: Національно-визвольна війна.

Основні дати: 1595–1657 рр. – роки життя Б. Хмельницького; 22 січня 1648 р. – початок Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст.; 1648–1657 рр. – Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б. Хмельницького.

Компетенції учнів на уроці:

Комунікативні (вміти працювати у групі, вислуховувати точку зору інших), інтелектуально – інформаційні (читати, доповнювати карту знань), оціночні (визначати роль різних соціальних груп та їх окремих представників в історичному процесі; давати моральну оцінку вчинків людей у певній історичній ситуації; висловлювати судження); логічні (аналізувати дані історичних джерел).

Повний конспект уроку