П`ятниця
19.04.2024
04:18
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ВОЛОДИМИРІВСЬКА ЗШ І-ІІІ ступенів

 

Вовненко Ірина Вікторівна –  вчитель математики, фізики і інформатики.

Педагогічний стаж – 7 років. Освіта – вища; закінчила КДПУ ім. В. Винниченка у 2007 році.  Спеціаліст другої категорії

Викладає:

Алгебру і геометрію в 7 класі

Математику в 5, 6 класах

Фізику в 7 класі

Інформатику в 5, 6 ,9, 10, 11

 

Науково – методична проблема, над якою працює вчитель:

«Розвиток критичного мислення на уроках математики і фізики для формування компетентності учня шляхом використання інноваційних технологій»

 

Відкриті уроки і виховні заходи

 

Свято 8 вересня

4 березня у Володимирівській ЗШ І-ІІІ ступенів  провели захід  присвячений Міжнародному жіночому дню 8 Березня!  Учні вітали шановних бабусь, дорогеньких матусь, рідненьких тітоньок, сестричок та вчителів.  Адже саме в цей день, людство вшановує ЖІНКУ! Жінку-кохану, Жінку-господиню, Жінку-трудівницю, Жінку-берегиню життя на землі.

      Всі разом зібралися у тіснім колі, щоб вшанувати і поздоровити всіх жінок. Привітати всіх, хто живе поруч з нами або далеко, посивілих жінок і молодих дівчат.

 

 
 

Відкритий урок

з теми:

“ Координатна площина ”

6 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

Вчитель математики

Володимирівської ЗШ

І – ІІІ ступенів

 Вовненко Ірина Вікторівна

 

 

 

 

 

 


 

Мета уроку:

- закріпити вміння побудови точок на координатній площині й уміння знаходити 

   координати точок, побудованих на площині;

- активізувати розумову діяльність учнів під час участі кожного з них у грі;

- розвивати пізнавальний інтерес  учнів, елементів творчої діяльності;

- виховувати увагу і дисциплінованість, активність, інтерес до нових знань, прагнення їх здобувати, взаємоповагу

Тип уроку:комбінований  урок

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ.  Повідомлення теми мети і завдань уроку .Мотивація навчальної діяльності.

 

 

Підсумок уроку.

Сьогодні на уроці ми повторили, що таке координатна площина,координатні чверті,абсциса та ордината  точки, як вони визначаються. Навчилися будувати точки за їх координатами і навпаки, знаходити координати уже побудованих точок.

Прямі, які утворюють систему координат називають…

. …осями координат.

Горизонтальну вісь називають…

…вісь абсцис.

Вертикальну вісь називають…

…вісь ординат.

Координатні осі розбивають площину на…

. …чотири частини.

. Ці частини називають…

.…координатні чверті.

Кожній точці на координатній площині відповідає…

. …пара чисел.

. Прямокутну систему координат ще називають…

…декартовою.

. На честь відомого французького математика…

. …Рене Декарта.

. Назву «абсциса» та «ордината» увів німецький учений…

. …Лейбніц.

 

VI Домашнє завдання.

Опрацювати п.34 підручника;

Намалювати малюнок на координатній площині і записати відповідні координати точок