Школа -це рідна хатина,
Школа -це кожна дитина.
Школа -це віра й надія,
Школа - це успіх і мрія.
Шкільний колектив
Мистецтво виховання має ту особливість, що майже всім вона здається справою знайомою й зрозумілою, а декому навіть справою легкою – і тим зрозумілішим і легшим здається воно, чим менше людина з ним обізнана, теоретично чи практично. Майже всі визнають, що виховання вимагає терпіння дехто вважає, що для цього потрібні вроджена здібність і вміння, тобто навичка, але дуже мало хто прийшов до переконання, що, окрім терпіння, вродженої здібності та навички потрібні ще й спеціальні знання»
К. Ушинський.
-
Учні – 69;
-
Педагогічні працівники -20;
-
Технічні працівники - 9
Якісний склад педагогічного колективу
-
"вища” категорія – 8;
-
І категорія – 3;
-
ІІ категорія – 3;
-
Спеціалісти – 2;
-
"Старший вчитель” -5;
-
"Вчитель-методист”- 2;
-
"Відмінник освіти” - 5.
-
Науково – методична проблема, над якою працює
школа:
«Формування компетентного учня школи шляхом підвищення ефективності навчально-виховного процесу та впровадження інноваційних освітніх технологій»
Методична робота
-
ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу (кер. Жарун В.Ф.);
-
ШМО вчителів природничо-математичного циклу (кер. Вовненко І.В.);
-
ШМО вчителів початкових класів та вихователів ГПД (кер. Зобенко С.І.);
-
ШМО класних керівників (кер. Мошак Т.Б.)