Понеділок
29.04.2024
01:49
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ВОЛОДИМИРІВСЬКА ЗШ І-ІІІ ступенів
Головна » 2013 » Грудень » 16 » Фрагмент відкритого уроку 5 класу з охорони здоров'я
23:14
Фрагмент відкритого уроку 5 класу з охорони здоров'я

Урок з елементами тренінгу в 5 класі
Тема:«Права дитини. Обов’язки учня і громадянина»

Мета уроку:розглянути правові основи збереження життя і здоров’я дитини; розвивати навички логічного мислення; формувати особисту відповідальність за здоров’я; розвивати вміння учнів аналізувати свої права й обов’язки та використовувати набуті знання в повсякденному житті;  виховувати людяність, почуття чуйності, доброти.

 Очікувані результати:

учні мають усвідомлювати необхідність знань прав дитини;

учні мають уміти користуватися допомогою дорослих за необхідності реалізації своїх прав;

 учні мають наводити приклади правил поведінки в школі, порушень прав дитини, обов’язків школярів у школі та вдома;

 учні мають пояснювати важливість реалізації прав дитини.

Обладнання: підручник, таблиці «Права дитини», додаткова література

  ( «Конституція України», Конвенція ООН, Декларація прав дитини, зошити з друкованою основою, презентація слайдів, літературний твір - казка  С.Я. Маршака  «Дванадцять місяців»).

Тип уроку:засвоєння нових знань.

 І  Організація класу до уроку

Учитель

Всі почули ви дзвінок?

Він покликав на урок.

Добре всі приготувались?

На перерві постарались?

Зараз сядуть лиш дівчатка,

А за ними і хлопятка.

Ø Аутотренінг

Учні повторюють разом.

Щоб урок нам розпочати,

Треба вголос проказати:

«Я уважний, я серйозний,

Я вже не малого росту,

Впевнений, кмітливий я,

Прагну здобувать знання!!

Наш девіз:

Люблю я свій розум, увагу та пам'ять,

Працює мій мозок і вчусь я старанно,

сприймаю все нове, і мислю логічно,

І вчителя слово здійсню я практично!

 

Ø Гра «Установка на позитивний настрій.»

Добрий день!  Діти, вітаю вас, сьогодні чудовий, світлий, сонячний день, попереду нас чекають цікаві відкриття, отже покажіть мені ваші долоні (учні показують долоні), покладіть на одну долоньку: уважність, наполегливість, творчість. На іншу я покладу  вам   цікавість і терпіння. Зберіть все,  що у вас в долоньках і почнемо наш урок, взявши всі перелічені якості із собою.

 

Ø Вправа »Релаксація» -  «Гімнастика для мозку»

 Для того щоб уникнути сьогодні на уроці негативних емоцій, пропоную   вам виконати   вправу -  «зарядка  для мозку»,  ці вправи налаштують вас на   роботу, і  ви   з легкістю зможете  виконати всі завдання на  уроці та бути   впевненими у власних силах.

 

                  

Гімнастика для мозку

Завдання:  перехрещувати частини тіла: схрести  руки на грудях (права зверху),   закласти  ногу за ногу (ліва зверху), швидко поміняти (2-3 рази),  лівим ліктем торкатися правого коліна, а потім правим – лівого (швидко поміняти 4 рази

Ø Вправа »Релаксація» -  «Моя мрія»

Учні отримують зірочки і малюють або пишуть на них свою мрію. Скотчем прикріплюють зірочки до дошки – на уявне небо або  хмаринки.

Діти кажуть, що вони можуть зробити для здійснення мрії. Потім учасники беруться за руки і всі разом промовляють: «Так обов’язково буде!»

 

Ø Вправа «Очікування»

Чого ви очікуєте від уроку?

Відповіді учнів:

·       Я очікую, що на уроці буде цікаво.

·       Я хочу дізнатися багато нового і корисного.

·       Я хочу дізнатися, як живуть діти в інших країнах.

·       Я очікую, що ми будемо працювати в групах, читати вірші.

·       Я очікую побачити цікаву презентацію створену учнями нашого класу.

А  я сподіваюся, що всі ви будете правильно, точно і красиво висловлювати свої думки; злагоджено працювати в групах, парах, логічно мислити, чітко знати і виконувати свої права і обов’язки.

 ІІ  Закріплення вивченого матеріалу.

1. Пропедевтична практика: 

  Учитель.  На минулому уроці ми говорили з вами про значення здорового способу життя для  здоров’я  людини.  Пригадайте,  з яких складових складається наше здоров’я?

На партах карточки: позначити відповіді:

Складові здоров’я

 « Не хворіти, бігати, стрибати …..»( -------------складова здоров’я) ;

 «дружити, спілкуватися з рідними,………»(_______складова здоров’я);

  «розуміти іншого, оцінити себе, ………,»(________складова здоров’я);

  «бути добрим, толерантними,  ------------«  (__________духовна).

 

Учні записують на карточках відповіді (2хв.) - зачитують.

 

2.  Робота в парах.   Вправа »Криголам»

( Учень називає початок прислів’я, інший його закінчення, виходять до

дошки стають парами)

Здоровому все – здорово!

Ходи більше – проживеш довше.

Бережи одяг поки новий, а здоров’я – поки молодий.

Здоров’я за гроші – не купиш.

Чиста вода – для хвороби біда.

Держи голову в холоді, шлунок в голоді,  а ноги в теплі, проживеш  довгий вік на землі.

 

Висновки –  Щоб бути здоровими потрібно вести здоровий спосіб життя – головне завдання кожної людини.  Як одна частинка прислів’я не існує без другої, так і людина  не може  бути без друга, товариша, ви сьогодні знайшли свого товариша, друга, тож прошу сісти за парти і гарно працювати на уроці, щоб порадувати своїх друзів. А так, як наш клас це маленька сімя, то за успіхи кожного з вас буде хвилюватися, радіти кожен.

 

ІІІ.   Повідомлення теми і мети уроку

   Учитель:    У неньки народилося дитя,

 

         Дитя моє! Бог дав тобі життя,

 

         І щоб ніхто не заподіяв шкоди

 

         Тобі, малесенький громадянине,

 

          Бог дав закони нашого народу.

 

Сьогодні ми з вами поговоримо про Закони нашого життя, про права та обов’язки дітей про соціальне благополуччя.

1. Вправа « Установка на позитивний настрій»

 

Діти заплющують очі. Учитель промовляє вголос, учні про себе: «я – дитина, мене люблять батьки, я займаюся улюбленою справою, мене поважають друзі, однокласники. Я почуваю себе щасливою!

 

 

2.  Технологія  «Мозкова атака»

Проблемне запитання  «Навіщо люди придумали різні правила, норми, закони, права та обов’язки?

Егіграфом  нашого уроку будуть слова відомого вченого- педагога,  нашого земляка, який все своє життя, своє серце віддав дітям.

3. Гра «Дешифрувальник»

« Сьогодні діти – завтра народ»

В.Сухомлинський

(прислів’я написане в дзеркальному відображенні, розташоване на дошці в такому напрямку          ), учні розшифровують запис. 



Скачати конспект:

http://vol-school.at.ua/load/0-0-0-2-20

Переглядів: 836 | Додав: Ария | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]