П`ятниця
03.05.2024
17:27
Форма входу
Пошук
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
ВОЛОДИМИРІВСЬКА ЗШ І-ІІІ ступенів
Головна » 2017 » Червень » 30 » Звіт директора школи
13:10
Звіт директора школи

  • ЗВІТ директора Володимирівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.. Кіровоградської районної державної адміністрації за 2016 – 2017 н. р. (Жаруна М.Є.) Добрий день, шановна громадо! Нашу зустріч, шановні вчителі, учні та батьки, хочу розпочати з вітання з приводу закінчення навчального року. Для кожного педагога учбовий рік складається з нескінченних годин підго-товки до уроків, творчих пошуків з метою оновлення змісту навчання, хвилю¬вання і турбот про дітей. Для учнів - це оволодіння системою знань, умінь, практичних навичок, - це життя в дружному колективі - це фізичне, моральне, духовне зростання. 2016 - 2017 навчальний рік був дуже складний, як для педагогічного, так і для учнівського колективів. Але не зважаючи на труднощі і деякі негаразди, рік був насичений цікавими подіями, зустрічами, оригінальними заходами, творчими уроками, годинами спілкування, - це рік життєдіяльності і життєтворчості. Директором школи я працюю з 30 січня 2017 року. У 2016-2017 навчальному році педагогічний колектив школи продовжував роботу по оновленню змісту освіти. У нинішній складний період розвитку та вдосконалення освіти сучасна школа вимагає реорганізації управлінської діяльності, вироблення нових підходів до технологічного забезпечення навчального процесу. Розв'язання проблем потребує створення умов, за яких кожен керівник, учитель могли б найбільш повно розкрити свої здібності, талант, розвивати ініціативу та здійснювати творчий пошук, використовувати досвід, наукові дослідження нового. Наш навчальний заклад здійснює загальноосвітню підготовку на рівні державних стандартів, забезпечує початкову, базову загальну середню освіту, повну загальну середню освіту учнів. В своїй діяльності навчальний заклад керується нормативно-правовими документами з питань організації навчально-виховного процесу: 1. Конституція України. 2. Закон України «Про освіту» від 23.03. 1996 № 100/96 БР. 3. Закон України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1 999 № 651 -XIV. 4. Національна доктрина розвитку освіти (затверджена Указом Президента України від 17.04.2002 № 347/2002). 5. Комплексний план заходів щодо розвитку загальної середньої освіти в 1999-2012 роках (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від і 1.03.1999 № 348). 6. Положення про загальноосвітній навчальний заклад (затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 № 964). 7. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.11.2000 № 1717 «Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру й 12-річний термін навчання». 10. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.01.2004 № 24 «Про затвердження Державного стандарту базової й повної загальної середньої освіти». 11. Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи, (затверджена Постановою Колегії МОН України та Президією АПН України N 12/5-2 від 22.11.2001) 12. Концепція профільного навчання в старшій школі (затверджена рішенням колегії Міністерства освіта і науки України від 25.09.2003 №10/13). 13. Державна програма «Вчитель». 14. Наказ МОН України «Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти». 15. Іншими нормативними документами МОН України, управління освіти управління освіти і науки облдержадміністрації. 16.Інструкція з ведення ділової документації в загальноосвітніх навчальних закладах 1-Ш ступенів (затверджена наказом МОН України від 23.06.2000 № 240). Виходячи з основних положень нормативно-правової бази Міністерства освіти і науки України, основним стратегічним завданням школи на 2016-2017 навчальний рік є надання якісної освіти учням та розвиток життєвої компетентності учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання в школі життєтворчості. З метою практичної реалізації стратегічного завдання педагогічний колектив, методична рада школи спрямовує роботу на вирішення проблем: • формування у школярів бажання і уміння вчитися, виховання потреби і здатності до навчання упродовж усього життя, вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань; • формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб учнів; • виховання школяра, як громадянина України, національно-свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях; • виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого і професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією; • збереження і зміцнення морального, духовного, фізичного і психічного здоров'я вихованців; • удосконалення змісту науково-методичної роботи, забезпечення її спрямованості відповідно до економічних, політичних соціально-культурних умов розбудови і оновлення школи; • формування професійної компетенції, збереження та розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу; • якісна підготовка учнів та вчителів до проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників школи та державної підсумкової атестації; • створення умов для забезпечення рівного доступу всіх громадян до вищої освіти, незважаючи на їхній стан, здійснення контролю за дотриманням Державного стандарту загальної середньої освіти. Наш навчальний заклад функціонує як українська національна школа, виховуючи свідомих, громадян української держави, є невід'ємною ланкою системи безперервної освіти і забезпечує рівень загальноосвітньої підготовки, достатній для подальшого здобуття освіти на наступних її етапах. Діяльність школи носить демократичний характер, є відкритою перед суспільством. До розробки та реалізації стратегії і змісту її залучаються учні та їх батьки, педагогічний колектив та представники громадськості. Згідно з Концепцією загальної середньої освіти педагогічний колектив приймає домінантою виховного процесу виховання в учнів патріотизму з новим змістовним наповненням. Це як виховання почуття любові до рідного краю, свого народу, країни, так і відкритість до сприйняття культур різних народів світу, освоєння фундаментальних духовних цінностей людства - свободи, гуманізму, справедливості, толерантності, національного примирення, збереження природи. Навчання в школі здійснюється на безкоштовній основі, відповідно до статті 3 Закону України «Про освіту», яка проголошує: «Громадяни України мають право на безкоштовну освіту в усіх державних навчальних закладах незалежно від статі, раси, національності, соціального і майнового стану, роду та характеру занять, світоглядних переконань, належності до партій, ставлення до релігії, віросповідання, стану здоров'я, місця проживання та інших обставин. Це право забезпечується: відкритим характером навчальних закладів, створенням умов для вибору профілю навчання І виховання відповідно до здібностей, інтересів громадянина». Згідно статті 10 Закону України «Про загальну середню освіту» школа має статус комунального навчального закладу. Концепція загальної середньої освіти зазначає, що ХХІ століття це час переходу до високотехнологічного інформаційного суспільства, у якому якість людського потенціалу, рівень освіченості і культури всього населення набувають вирішального значення для економічного і соціального поступу країни. Інтеграція і глобалізація соціальних, економічних і культурних процесів, які відбуваються у світі, перспективи розвитку української держави на найближчі два десятиліття вимагають глибокого оновлення системи освіти. З метою модернізації навчально-виховного процесу та реалізації основних завдань, які держава ставить перед школою, педагогічний колектив працює над проблемою: «Формування компетентного учня школи шляхом підвищення ефективності навчально-виховного процесу та впровадження освітніх технологій». В результаті роботи над проблемою очікується ефективне підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, всебічний розвиток здібностей учнів, досягнення високої якості навчання та виховання учнів, покращення її результативності, сформована здатність учнів мобілізувати отримані знання в реальному житті. У складі школи функціонували: • Науково-методична рада – Жарун М.Є.; • Методичні об'єднання вчителів - предметників: 1. МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД - Зобенко С.І.; 2. МО вчителів супільно-гуманітарного циклу – Євенко Л.А.; 3. МО вчителів природничо – математичного циклу – Вовненко І.В.; 4. МО класних керівників – Лисенко Ю.О.; • Школа вивчення та впровадження педагогічного досвіду – Лісовенко Л.П. • Психолого-педагогічний семінар – Мошак Т.Б.; • Творча група 1. «Інтерактивне навчання» - Жарун В.Ф. • Рада школи; • Піклувальна рада; • Батьківський комітет; • Учнівський парламент. Кількість педагогічних працівників: 19. Основного складу – 17, сумісників – 2 За віком : до 30 років – 8 до 40 років – 5 до 55 років – 4 пенсійного віку- 5 За статтю: чоловіків – 5 жінок – 12 З них: • Вища освіта - 21 • Спеціалістів вищої категорії - 6 • Спеціалістів І категорії – 3 • Спеціалістів II категорії – 7 • Спеціалістів – 3 • Старших учителів – 4 • Вчителів-методистів – 2 • Відмінників освіти – 5 Кількість учнів: 67 З них: • 1 – 4 класів – 23 • 5 – 9 класів – 24 • 10-11 клас – 10 Кількість класів: 9 Мова навчання: українська Іноземні мови: англійська, німецька, російська Профільне навчання: - Шкільні приміщення: • корпус № 1 (основний) – двоповерхове пристосоване приміщення; • корпус № 2 (допоміжний) – одноповерхове приміщення з актовим залом та спортивною кімнатою Матеріально-технічна база школи: • 50 га орної земельної ділянки, 2 шкільних сади, ягідник та виноградник; • шкільна техніка (автомобіль ГАЗ-52, трактори Т-40, ДТ-75); • 11 класних кімнат, в яких постійно навчаються учні одного класу; • комбінована майстерня; • комп'ютерний клас на 5 робочих місць; • актова зала; • спортивна кімната; • спортивний майданчик; • бібліотека: Загальний книжковий фонд - 14496 Фонд підручників - 4159 Брошур та періодичних видань - 51 Школа обладнана: • їдальнею на 40 місць; • міні-котельнею на твердому паливі (два котла марки КТО-6.63); • внутрішніми санвузлами; • холодним централізованим та гарячим (бойлерним) водопостачанням, Тривалість уроків: 1 клас – 35 хвилин 2 клас – 40 хвилин 3 – 4 класи – 40 хвилин 5-11 класи – 45 хвилин Режим роботи школи Навчання проходить в одну зміну за розкладом дзвінків для учнів 5 – 11 класів: 1 урок (810 – 855) 2 урок (905 – 950) 3 урок (1000 – 1045) 4 урок (1105 – 1250) 5 урок (1210 – 1255) 6 урок (1305 – 1350) 7 урок (1355 – 1440) з 1300 до 1500 для учнів початкових класів та учнів із с. Лісне функціонує група продовженого дня (30 учнів); Характеристика контингенту учнів: За статтю: чоловіча – 31, жіноча – 36 За категоріями: Діти, що постраждали від аварії на ЧАЄС - 1 Діти - сироти та позбавлені батьківського піклування - 0 Напівсироти - 0 Діти - інваліди - Малозабезпечені - 8 З неблагонадійних сімей - 0 З девіантною поведінкою - 0 Багатодітні – 20 Обдаровані учні – 1 (обласного рівня), 3 (районного рівня), 3 (шкільного рівня) Підвіз учнів: Учні, що підвозяться до школи – 23 (із с. Лісне Олексіївської с/р). Підвіз здійснюється безкоштовно шкільним автобусом Олексіївської ЗШ І-ІІІ ступенів Випускників 2016 – 2017 н. р.: 9 клас – 3; закінчили з відзнакою – 0 Працевлаштування випускників: 3 випускників 9 класу продовжать навчання у Володимирівській ЗШ І-ІІІ ступенів (10 клас) Участь учнів школи в предметних олімпіадах: • районні – 18 учасників (призерів – 8); • обласні –1учасник (призерів – 1); • нагороджені грамотою голови районної ради та голови РДА – 1 Правопорушення за рік - 0 На обліку в міліції – 0; На внутрішньошкільному обліку – 0 Гуртків від Кіровоградського РЦДЮТ: 3 • «Художньої обробки деревини» - Жарун М.Є.; • «Історико-краєзнавчий» - Євенко С.С.; Забезпечення учнів гарячим харчуванням: Всього харчується учнів 65 Середня вартість обіду однієї дитини в день (грн.) 6,50 грн. Безкоштовне забезпечення учнів початкових класів харчуванням Кратність харчування З них: З них: 1-4 класів 5-11 класів Кошти відділу освіти Спонсорські кошти Батьківські кошти 26 (100%) 36 (97%) 14,00 (1-4 кл.) 10,00 - 26 1-4 кл.-дворазове, 5-11 кл. – одноразове. Режим харчування: • І зміна – учні 1-4 класів з 850 до 905 • ІІ зміна – учні 5-11 класів з 1045 до 1105 • ІІІ зміна – учні 1-4 класів з 1200 до 1210 Участь педагогічних працівників у методичних заходах Педагогічні працівники школи брали участь у різноманітних заходах, що проводилися в межах району та області: • Участь в написанні розділу книги з історії Кіровоградського району «Історія села Володимирівки» (Євенко С.С., Євенко Л.А.) • Участь у Всеукраїнському конкурсі «Вчитель року – 2016» в номінації «Початкові класи» (Зобенко С.І.); • Активна робота вчителів школи в творчих групах району: авторська школа ЗДНВР творча група вчителів зарубіжної літератури району (Жарун В.Ф.); історичний клуб «Олімп» ( краєзнавча робота); Євенко С.С.), участь молодих вчителів в роботі районної школи молодого вчителя (Москалюк А.І., Кулеба Є.В.); • Участь у Всеукраїнському навчально-методичному вебінарі для вчителів англійської мови «Використання проектної методики як засобу ефективного розвитку комунікативної компетенції учнів», участь учнів школи у проекті «Global generation» з англійської мови(Тринчук О.В.); Участь учнів школи в олімпіадах та конкурсах Учні школи брали активну участь в: • предметних олімпіадах (районні – 18 учасників, призерів – 8, обласна – 3 учасників, призерів – 2, нагороджені грамотами голови районної державної адміністрації -3); • мовно-літературному конкурсі ім. П. Яцика (3 учасників: 2 учениці – ІІІ місце в районному етапі); • Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості (2 учасників – ІІІ місце в районному етапі в номінації «Історія України»); • Всеукраїнському конкурсі учнівських робіт «Українські сувеніри» (гурток «Художня обробка деревини»); (3 учасників – переможці районного етапу конкурсу, 1 учасник –ІІ місце в обласному етапі конкурсу «Українські сувеніри» • Всеукраїнському конкурсі дитячого читання «Книгоманія»; районний конкурс «Кращий читач -2017 року»( 1 учасник); • Районному конкурсі творчих робіт обдарованої молоді «На крилах творчості»( 1 учасник); • Історичному конкурсі «Лелека» (10 учасників (3 учнів нагороджені в номінації «Срібний лелека», 1 учень нагороджений в номінації «Бронзовий лелека»); • Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» - 16 учасників, добрі та відмінні результати -8; • Фізичному конкурсі «Левеня» -6 учасників; • Мовознавчий конкурс «Соняшник» - 20 учасників нагороджені дипломами переможців різних рівнів (4 дипломи республіканського, регіонального рівнів); • районній Спартакіаді з фізичної культури; • районних військово-польових практичних заняттях – 3 учасників; • районній козацькій грі «Джура» (8 учасників); • районні змагання з шашок (1 учень –І місце); • участь в районній інтелектуальній шоу-грі «Що? Де? Коли?» (ІІІ місце); • участь в районному конкурсі юних пожежників; • участь у районному огляді-конкурсі художньої самодіяльності «Степові джерела» (1 учениця – призер конкурсу). Досягти певних результатів колектив школи зміг завдяки наполегливій праці, добросовісному відношенні до навчання та виконання доручень учнями школи. Їх праця була достойно оцінена – 6 учнів школи було нагороджено похвальними грамотами та цінними подарунками, ще 3 учнів було нагороджено дипломами за успіхи у навчанні. Адміністрація школи разом з профспілковою організацією постійно приділяли увагу роботі з охорони праці, забезпечивши виконання пунктів відповідних заходів. Колективний договір було виконано. У школі створені належні умови для праці вчителів та учнів: більшість учнів забезпечена гарячим харчуванням, в школі створено затишок, панує доброзичлива атмосфера, хороший психологічний клімат. Школа забезпечена продуктами харчування за рахунок коштів з держбюджету, благодійних та коштів, отриманих завдяки спільному обробітку земельної ділянки школи. Всі кошти спрямовувалися на покращення матеріально-технічної бази. Незаперечне значення для забезпечення процесу морального виховання є здійснення внутрішньошкільного контролю, його якості, науковості. В школі здійснювався тематичний, фронтальний, попереджувальний, персональний, класно-узагальнюючий контроль за такими напрямками : • дотримання єдиного орфографічного режиму; • облік дітей шкільного віку, відвідування ними школи; • гаряче харчування; • забезпечення підручниками; • санітарно-гігієнічні умови навчання і виховання учнів у школі; • контроль за роботою вчителів; • робота Школи молодого вчителя; • стан викладання предметів; • система роботи вчителів, які атестуються; • стан виконання навчальних планів і програм та якість їх засвоєння; • перевірка зошитів, щоденників; • організація повторення з основних предметів; • підготовка до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання; • контроль за організацією літнього оздоровлення; • контроль за підготовкою школи до нового навчального року. Всі матеріали контролю обговорювалися, видавалися узагальнюючі накази, ставились на контроль, вказувались терміни виконання та повторного контролю. Така система внутрішньошкільного контролю допомагає створити чітку, налагоджену систему роботи педагогічного, учнівського та батьківського колективів у вирішенні єдиної справи – виховання і озброєння учнів умінням працювати самостійно, оволодіваючи надбаннями всього людства. Загальні підсумки результативності навчально-виховного процесу в 2016/2017 н.р. У школі протягом 2016/2017 навчального року навчалося 69 учнів. Оцінювалися учні 2-11 класів – 61 особа. З них: • високий рівень навчальних досягнень мають 6 учнів, • достатній – 40 учнів, • середній –18 учнів, • початковий – 5 учнів. Таблиця 1 Навчальний рік Кількість учнів Рівень навчальних досягнень по школі високий % достатній % середній % низький % 2012/2013 70 5 7,1 35 50 23 32,9 7 10 2013/2014 75 4 6 38 55 18 26 9 13 2014/2015 71 4 6,3 39 62 15 24 5 8 2015/2016 71 5 7 38 53,2 23 32,8 5 7 2016/2017 69 6 6,6 40 44 18 33,9 5 5,5 РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ПО ШКОЛІ Державна підсумкова атестація в 4 класі показала, що з 8 учнів високий рівень навчальних досягнень має 1 учень, достатній рівень навчальних досягнень – 4 учнів, середній – 2 учнів, початковий -1 учень. Таблиця 2 Навчальний рік Кількість учнів Рівень навчальних досягнень в 4 класі високий % достатній % середній % низький % 2012/2013 9 1 11 5 56 2 22 1 11 2013/2014 6 1 17 4 66 1 17 - - 2014-2015 5 1 20 3 60 1 20 - - 2015/2016 4 1 25 2 50 1 25 - - 2016/2017 8 1 12,5 4 50 2 25 1 12,5 РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ У 4 КЛАСІ Державна підсумкова атестація в 9 класі показала, що з 3 учнів достатній рівень навчальних досягнень має 1 учень, середній – 2 учні. Таблиця 2 Навчальний рік Кількість учнів Рівень навчальних досягнень в 9 класі високий % достатній % середній % низький % 2013-2014 4 - - 3 75 1 25 - - 2014-2015 7 - - 5 72 1 14 1 14 2016-2017 3 - - 1 33,3% 2 66,7% - - РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ У 9 КЛАСІ За підсумками року та результатами державної підсумкової атестації в 11 класі: 2 учні мають початковий рівень навчальних досягнень. Таблиця 3. Навчальний рік Кількість учнів Рівень навчальних досягнень в 11 класі високий % достатній % середній % низький % 2012-2013 6 - - 2 33,3 3 50 1 16,7 2013-2014 12 1 8 8 67 2 17 1 8 2014-2015 4 1 25 2 50 1 25 - - 2015/2016 5 - - 4 - 1 - - - 2016/2017 2 - - - - - 50% 1 50% У березні 2016 року було проведено роз'яснювальну роботу щодо здачі ДПА та форми її проведення згідно Положення про ДПА в системі загальної середньої освіти та листа МОН України про порядок завершення 2016-2017 н.р. та проведення ДПА. Вчителі-екзаменатори своєчасно і якісно підготували документацію до проведення ДПА, створили куточки підготовки до ДПА, проводили консультації згідно графіка, затвердженого директором закладу. Класні керівники випускних 9 і 11 класів добросовісно віднеслися до подання інформації про базу даних на атестати про загальну середню освіту та свідоцтва про базову середню освіту. Атестати і свідоцтва були вручені вчасно, без передруку. До ДПА були допущені всі учні 9 і 11 класів. Згідно річного плану адміністрацією проводився контроль щодо успішності проведення ДПА, забезпечення сприятливих умов під час проведення ДПА та виконання Положення про ДПА. Перевіркою було виявлено: • графік до ДПА був складений вчасно та згідно Міністерського листа про закінчення навчального року; • формування складу комісії до тієї чи іншої підсумкової атестації проводилося згідно фахової підготовки; • куточки підготовки до ДПА відповідають змістові та були сформовані заздалегідь; • ДПА проводилась згідно часу, вказаному в графіку; • санітарно-гігієнічні вимоги дотримані; • документація, яку повинні були підготувати класні керівники 9 і 11 класів, була вчасно здана; • вчителі - предметники сумлінно підготували відповідну документацію; • початок і закінчення ДПА відповідав графіку; • протоколи оформлені правильно та своєчасно здані; • класні керівники випускних класів слідкували за своєчасною явкою учнів на ДПА; графіки проведення консультацій до ДПА були укладені вчасно Разом з тим, у практичній діяльності щодо організації методичної роботи наявні упущення та недоліки. Показник використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні навчальних предметів вчителями залишається на невисокому рівні. Та й можливостей використовувати такі технології на уроках можна вкрай рідко, так як недостатньо комп’ютерів і для занять інформатикою, і для використання на інших уроках. Не всі вчителі освоїли комп’ютерну грамоту на рівні користувача, що вкрай негативно позначається на підготовці педагогів до уроків. Недостатня увага приділялася і науково-методичному забезпеченню вчителів навчальною літературою. Потребує додаткової уваги і робота з обдарованими та слабовстигаючими учнями. В 2016-2017 навчальному році в школі була поновлена база даних обдарованих дітей, але робота з ними проводилася не на високому рівні. Взаємовідвідування уроків членами педагогічного колективу було організоване, але також не на належному рівні. Не в повній мірі при організації методичної роботи використовується творчий потенціал вчителів. Потребує уваги підготовка учнів початкових класів до участі в районних олімпіадах, щорічних конкурсах. Так як ця робота проводиться ще не на належному рівні, тому учні початкової ланки не є активними учасниками районних олімпіад і конкурсів різного рівня.
Переглядів: 397 | Додав: mihailzharun | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]